poniedziałek, 23 stycznia 2017

Po co się modlę?

Po co w ogóle się modlić? Jaki ma sens klepanie kolejnych formułek?
Wiele osób nie modli się, bo tak naprawdę nie rozumie po co się modlić. Nie mam pojęcia dlaczego modlą się inni, mogę natomiast powiedzieć, dlaczego ja to robię. Dla mnie liczy się przede wszystkim spotkanie z Bogiem, moim Panem, Zbawicielem i ukochanym Ojcem. Jest to moment w którym mogę szczerze z Nim o wszystkim porozmawiać, wyżalić się, podziękować, uwielbić, czy prosić. W codziennym życiu tak często zapominam że On jest tuż obok, mimo że staram się Nim naprawdę żyć. Chwila na modlitwę jest momentem w którym sobie o tym wszystkim przypominam .Przypominam sobie kto jest obok mnie, kto mnie prowadzi, dzięki komu jestem tym, kim jestem i dzięki komu żyję. Jest to najpiękniejsza chwila dnia, kiedy mogę zapomnieć o obowiązkach i spędzić czas z Kimś, kto kocha mnie tak, że oddał za mnie życie, kto ukochał mnie tak bardzo, że stworzył dla mnie świat i kto kocha mnie zupełnie bezinteresownie, bo po prostu jestem, bez względu na to jaka jestem i co robię. Czasami nie mam zielonego pojęcia co mam powiedzieć Bogu i milczę, ale Bóg jest także w tym milczeniu. On jest wtedy ze mną, nie zostawia mnie, bo nie mam nic ciekawego do powiedzenia. On jest, zawsze jest. Czasami mam wrażenie że ta chwila ciszy to jedna z moich "najlepszych" modlitw. Skupiam się wtedy tylko i wyłącznie na Bogu, na Jego miłości i obecności. Nie muszę skupiać się na słowach, tylko na byciu razem z Nim. Na tym, że On jest właśnie obok mnie. Więcej mi nie potrzeba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz